Comenzi/Intrebari 0770.954.772
L - V: 8AM - 7PM

S - D: 8AM - 2PM

Cos cumparaturi

0 produse - 0,00 RON

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

section

Transport gratuit? Sau Cat costa transportul?

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 350 lei transportul este GRATUIT.

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 350 lei  taxa de transport este de 14 lei +TVA, va figura pe factura ta si va fi achitata la livrare.

 

Cum primesc comanda

Comanda ta va fi livrata prin curierat rapid, DOAR prin intermediul firmei Nemo Express, la adresa de livrare metionata in formularul de comanda.

Pentru a urmarii stadiul comenzii tale acceseaza siteul curierului, utilizand numarul de AWB din emailul de confirmare. ( ex.: AWB MNPxxxxxxxxx01- Nemo Express

La livrarea comenzii trebuie sa verifici cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, te rugam sa il refuzi si sa contactezi in cel mai scurt timp posibil departamentul de relatii cu clientii.

Dupa doua incercaari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda ta va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Ansun.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.

 

In cat timp primesc comanda?

Comanda ta va fi livrata in cel mai scurt timp posibil, termenul maxim fiind de 2 zile lucratoare de la plasarea cu success a acesteia.

 

Am primit un produs defect / in plus / in minus / colet deteriorat / alt tip de produs etc.

Iti multumim anticipat pentru onestinate. Daca ai constatat ca in coletul tau exista un produs pe care nu l-ai comandat si care nu figureaza pe factura, te rugam sa contactezi departamentul de relatii cu clientii. Urmeaza sa trimitem un curier sa ridice produsul/e in plus.


Am primit un produs in minus

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Contacteaza-ne in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in maxim 24 de ore. Transportul produsului minus va fi gratuit.

Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

 

Am primit un produs cu defect

Inainte de expediere, produsele Ansun trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect.

Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si codul produsului care prezinta defect.
Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de catre noi.

 

Am primit un alt tip de produs

Ai primit un alt produs decat cel comandat de catre tine? Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta problema.

Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si codul produsului.Transportul produsului minus va fi gratuit.

 

Care este programul de livrare al comenzilor?

Livrarea se face (de luni pana duminica) intre orele 9.00-17.00 , daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.

 

Cat timp am la dispozitie pentru retur?

Ai la dispozitie 15 zile calendaristice de la data primirii produselor pentru a inregistra o cerere de retur fara nici o inrebare. Formularul/ Cererea telefonica completata dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in consierare.

Dupa ce ai inregistrat cererea, coletul trebuie transmis la adresa Str. Zizin 10A, et 2 ap 5, sector 3, Bucuresti, prin firma de curierat Nemo Express. Costurile de expediere in cazul unor motive altele decat neconformitatea produsului sau buna functionare a acestuia sunt suportate de client.

In cazul in care ai optat pentru un alt serviciu de curierat decat cel agreat sau Nemo Express, taxa de transport pentru retur poate fi mai mare. De asemenea, trebuie sa te asiguri ca returul tau va ajunge la Ansun in maxim 10 zile calendaristice de la plasarea cererii de retur. Coletele ce depasesc acest termen vor fi refuzate. Recomandarea noastra este sa trimiti returul in maxim 5 zile de la plasarea acestuia, pentru a lua in calcul timpul de tranzit catre sediul Ansun.

 

Cum returnez?

I. Daca ai optat pentru 'Transfer bancar'  poti trimite produsele prin firma de curierat Nemo Express.

1. Plaseaza cererea de retur din contul tau sau telefonic.

2. Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le returnezi intr-un singur colet.

3. Ataseaza o copie a facturii din care fac parte produsele returnate.

4. Ataseaza coletului eticheta care contine codul de bare de identificare, generata la plasarea cererii de retur.

5. Trimite coletul prin Nemo Express(tel. 021.9392-) catre:

"Ansun  - Departament RETURURI la adresa Str Zizin 10A, et 2 ap 5, sect 3, Bucuresti. Pentru retururile trimise prin intermediul altor servicii de curierat sau prin Posta Romana, costurile de expediere vor fi suportate de cumparator, la preturile de lista. 

 

Returul meu a ajuns la Ansun?

Vom confirma primirirea returului tau prin intermediul unui email care va contine toate produsele receptionate la primirea coletului. De asemenea, poti verifica statusul returului timis, in contul tau, in sectiunea retururi. Daca returul plasat de catre tine are status receptionat, acesta a ajuns la sediul Ansun si urmeaza sa primesti contravaloarea produselor.